پیشنهاد اغواکننده منچستریونایتد برای جذب آنخل دی ماریا

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :21:38

بر اساس گزارشی که در روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس به چاپ رسیده است منچستریونایتد خود را آماده می‌کند تا با پیشنهادی هیجان‌انگیز هافبک آرژانتینی رئال مادرید را که زمزمه جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها به گوش می‌رسد، به خدمت بگیرد.

آنخل دی ماریا

بر اساس این گزارش لوئیز فن‌خال از اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد خواسته تا این هافبک نفوذی را به خدمت بگیرد. این انتقال برای سرخپوشان منچستر 100 میلیون یورو آب خواهد خورد که شامل 50 میلیون پوند رقم انتقال وی از رئال به منچستر و دستمزد هفتگی در حدود 200 هزار پوند خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد آنخل دی‌ماریا که با پیوستن تونی کروس و جیمز رودریگس به ترکیب رئال مادرید تمایل به ترک سانتیاگوبرنابئو دارد این پیشنهاد شیاطین سرخ را که بهتر از پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن است، بپذیرد.

منچستریونایتد فصل گذشته به مقام هفتمی رسید و شانس حضور در رقابت‌های اروپایی را در این فصل از دست داد برای همین مجبور است جهت در اختیار گرفتن ستاره‌های نامداری همچون دی‌ماریا پیشنهادات بالایی بدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: